sobota, 14 września 2013

Recenzja kremu Garnier Hydra Adapt, Dynamizujący krem-żel do cery zmęczonej i pozbawionej blasku

Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat wyżej wspomnianego kremu. Kupiłam go bardzo zachęcona tym, że ma dodawać blasku zmęczonej skórze i ładnie nawilżać.
Oczywiście ładne, bardzo estetyczne opakowanie jak najbardziej zachęca do zakupu. A do tego ta cena-12 zł. Otwierając go w domu nie rozczarowałam się- krem pachnie bardzo ładnie, a jego konsystencja jest dokładnie taka, o jakiej zapewnia nas producent-żelowa. Dzięki temu krem bardzo fajnie rozprowadza się po twarzy. Zostawia lekko lepiącą się skórę, ale nie jest to efekt nieprzyjemny (przynajmniej dla mnie).
Faktycznie bardzo ładnie rozświetla twarz, nadaje jej zdrowego blasku a do tego dość fajnie nawilża.
Ja przed nałożeniem podkładu na ten krem muszę nałożyć jeszcze krem matujący, gdyż bez tego moja cera się świeci. Niestety moją skórę zapchał-pojawiło mi się kilka niedoskonałości, co w moim przypadku od razu go dyskwalifikuje. Stało się tak dlatego, że w składzie kremu (bardzo wysoko) jest dimethicon, czyli po prostu silikon.
Jednym słowem jest to bardzo fajny krem, jednak nie dla każdego. Na pewno nie każdą cerę zapcha tak, jak stało się z moją, więc na prawdę warto go przetestować na własnej skórze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz