czwartek, 27 czerwca 2013

Moje lakiery do paznokci

Dzisiaj przedstawię Wam moją mini kolekcję lakierów do paznokci. Znajdują się w niej tylko lakiery, które lubię i używam, które dobrze, długo utrzymują się na moich paznokciach. Nie pokazuję Wam bubli, które szybko odpryskują, lub których trzeba nałożyć 10 warstw, aby uzyskać pełne krycie i ładny kolor bez smug.
Nie widzę sensu pokazywania czegoś, co u mnie się nie sprawdza. Moja płytka paznokcia nie jest bardzo wymagająca, większość lakierów utrzymuje się na niej co najmniej 4 dni.


Lakiery firmy Lovely:


Przede wszystkim mają przepiękną gamę kolorystyczną i jestem pewna, że będę powiększać moją kolekcję o właśnie te lakiery. Długo utrzymują się na moich paznokciach, mają bardzo dobre krycie (na lakierze bazowym wystarczy jedna warstwa by uzyskać idealne pokrycie i piękny kolor)
Mam lakiery numer (od lewej) : 103, 398, niestety w tym wypadku starł się już  numer, 7, 134)

Lakiery Vibo:



Mają dokładnie te same plusy, co lakiery z Lovely: bogata gama kolorystyczna, dobre krycie, długo się utrzymują. Pierwszy raz spotkałam się z czarnym lakierem, który kryje już przy pierwszej warstwie!
Kolory: 17, 21, 7,6

Pozostałe lakiery pochodzą z przypadkowych firm:



Essence: bardzo lubię je za gamę kolorystyczną, zużyłam już nie jeden lakier tej firmy. Te, które posiadam obecnie to koral (93) i limonka (którego numerek również się starł)

H&M: kupiłam przypadkowo, ze względu na kolory i polubiłam. Miałam również granatowy, ale już go wykończyłam. Niezłe krycie i utrzymywanie się, ale nie są to najlepsze lakiery, jakie miałam.

Catrice: Kolor nude (030), kupiłam gdy weszła wielka moda na lakiery w kolorze nude i również bardzo polubiłam. Wygląda bardzo klasycznie, delikatnie i elegancko, jednak trzeba nałożyć przynajmniej 2 warstwy.

Eveline: Jedyna czerwień, którą w tym momencie posiadam. Bardzo intensywny, piękny kolor. Ładne krycie, wystarczy pomalować jedną, grubszą warstwą, utrzymuje się ok 4 dni, jednak może ścierać się na końcach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz